Fizetési és szállítási információk


1.    A vásárlás kiegyenlítése (a rendelés leadását követően indított, és az átvételt megelőzően a Szolgáltató bankszámlaszámán jóváírt) banki átutalással, személyes átvétel esetében készpénzben, vagy utánvéttel lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a kézbesítetttermék díja az átvételkor fizetendő Ügyfél által közvetlenül a futárnak.

2.    A Játékkuckó online áruházban megvásárolt termék kiszállítását a DPD Hungária Kft. végzi. A várható szállítási határidő 2-3 munkanap, de maximálisan 4 munkanap. A DPD szállítási feltételeiről valamint a szállítás díjáról itt https://csomagnet.hu/csomagkuldes-dpd?gclid=EAIaIQobChMIjqyg25eK5QIVRBUYCh1Eog0DEAAYASAAEgIEb_D_BwE tájékozódhat. A szállítás munkaidőben történik.

3.     A Játékkuckó online áruházban megvásárolt terméket kérheti Foxpost csomagautomatába akár előre utalással, illetve utánvéttel is. Ennek költségeit itt találhatja. https://www.csomagvarazslo.hu/arak

4.     A Játékkuckó online áruház üzlethelyiséggel nem rendelkezik. A megrendelt termék személyes átvételére előre egyeztetett időpontban van lehetőség, munkanapokon 10.00 és 16.00 óra között a 1145. Budapest, Újvidék tér 15. szám alatt.

5.    A Szolgáltató fenntartja magának a jogot ahhoz, hogy bizonyos akcióknál az egyes fizetési módokat korlátozza (pl. csak bankkártyás fizetési lehetőség), vagy csak bizonyos összegű megrendelés elérése után tegye lehetővé (pl. minimum rendelési összeg felett érhető el az utánvétes fizetési mód). 

6.    Szolgáltató fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy az utánvétes rendelések után szállítási, ill. adminisztrációs díjat számoljon fel. A díj a rendelt termék átvételekor, a rendelés értékével egy időben, a futárnak készpénzben fizetendő. 

7.    Futárral történő szállítás esetén a sikertelen kézbesítéskor a futár értesítést hagy az elérhetőségével. Ez esetben az Ügyfél kötelessége, hogy felvegye a kapcsolatot a futárral, vagy a kiszállítást végző DPD Hungária Kft. ügyfélszolgálatával a dpd@dpd.hu e-mail címen, vagy a +36 1 501 620-es telefonszámon. 

8.    Sorozatosan sikertelen kiszállítás esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az Ügyfél vásárlásait korlátozza (csak előzőleg kiegyenlített vásárlást teljesít), ill. az Ügyfél regisztrációját törölje. 

9.    A megrendeléseket a Szolgáltató a Weboldalon közzétett feltételekkel teljesíti. 

10.    A Szolgáltató az Ügyfelet rendelése állapotáról, ill. a teendőkről folyamatosan, e-mail útján tájékoztatja.