Fizetési és szállítási információk


1.    A vásárlás kiegyenlítése (a rendelés leadását követően indított, és az átvételt megelőzően a Szolgáltató bankszámlaszámán jóváírt) banki átutalással, személyes átvétel esetében készpénzben, vagy utánvéttel lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a kézbesítetttermék díja az átvételkor fizetendő Ügyfél által közvetlenül a futárnak vagy a csomagautómata felületén.

2.    A Játékkuckó online áruházban megvásárolt termék kiszállítását a FOXPOST Zrt. végzi. A várható szállítási határidő 2-3 munkanap, de maximálisan 4 munkanap. A Foxpost szállítási feltételeiről itt https://foxpost.hu/ tájékozódhat. A szállítás munkaidőben történik.

3.     A Játékkuckó online áruházban megvásárolt terméket kérheti Foxpost csomagautomatába akár előre utalással, illetve utánvéttel is.

4.     A Játékkuckó online áruház üzlethelyiséggel nem rendelkezik. A megrendelt termék személyes átvételére előre egyeztetett időpontban van lehetőség a 2040 Budaörs, Liget utca 3/3 szám alatt.

5.    A Szolgáltató fenntartja magának a jogot ahhoz, hogy bizonyos akcióknál az egyes fizetési módokat korlátozza (pl. csak bankkártyás fizetési lehetőség), vagy csak bizonyos összegű megrendelés elérése után tegye lehetővé (pl. minimum rendelési összeg felett érhető el az utánvétes fizetési mód). 

6.    Szolgáltató fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy az utánvétes rendelések után szállítási, ill. adminisztrációs díjat számoljon fel. A díj a rendelt termék átvételekor, a rendelés értékével egy időben, a futárnak készpénzben fizetendő. 

7.    Futárral történő szállítás esetén a sikertelen kézbesítéskor a futár értesítést hagy az elérhetőségével. Ez esetben az Ügyfél kötelessége, hogy felvegye a kapcsolatot a futárral, vagy a kiszállítást végző FOXPOST Zrt. ügyfélszolgálatával a +36-1-999-0-369 -es telefonszámon. 

8.    Sorozatosan sikertelen kiszállítás esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az Ügyfél vásárlásait korlátozza (csak előzőleg kiegyenlített vásárlást teljesít), ill. az Ügyfél regisztrációját törölje. 

9.    A megrendeléseket a Szolgáltató a Weboldalon közzétett feltételekkel teljesíti. 

10.    A Szolgáltató az Ügyfelet rendelése állapotáról, ill. a teendőkről folyamatosan, e-mail útján tájékoztatja.